Servis i održavanje
Servis i održavanje
Nakon kupovine uređaja (klima-uređaja i odvlaživača), svim našim korisnicima obezbeđen je servis (kako redovan, tako i interventni).
Servisnu mrežu čini Centralni servis koji predvoji vodeći serviser sa svojim saradnicima. Pored izlaska na teren i održavanja uređaja, servis pruža i tehničke konsultacije.
Za sve korisnike koji se odluče za potpisivanje Ugovora o vršenju redovnog servisa obezbeđene su sledeće pogodnosti:
- 10% popusta na cenu rezervnih delova
- Izlazak servisera na teren u roku od 24h od momenta prijave
- Konstantna edukacija korisnika o svim novim rešenjima koja mogu doprineti poboljšanju rada sistema grejanja/hlađenja/sušenja
Redovnim servisom produžava se radni vek uređaja, te je potrebno taj izdatak posmatrati kao uštedu. Neodržavanjem uređaja za klimatizaciju ili odvlaživanje prostora, dolazi do otežanog rada uređaja, povećavaju se troškovi za električnu energiju, ali pre svega – ugrožava se zdravlje ljudi (nakupljanje bakterija u filterima).